Κυριακή 2 Απριλίου 2017

Φτιάχνοντας Πασχαλινές Λαμπάδες με ύφασμα







Το Πάσχα πλησιάζει και στο Κυριακή στο σπίτι ξεκινήσαμε φτιάχνοντας τις λαμπάδες μας για φέτος! Η έμπνευση αυτή τη φορά ζητούσε χρώμα!










Φουλ στον ανοιξιάτικο ήλιο διάλεξα κόκκινα κεριά και ύφασμα γαλάζιο με λευκό πουά μαζί με τα κλασσικά σχοινιά μου.


Αρχικά τυλίγουμε το ύφασμα γύρω από τη λαμπάδα και το στερεώνουμε με μια απλή κόλα.



Στη συνέχεια για να μην έχουμε το άσχημο τελείωμα του υφάσματος (εκτός και αν έχετε περισσότερη υπομονή και το κόψετε όμορφα) τυλίγουμε το σχοινί γύρω γύρω στο πάνω και το κάτω κομμάτι.


Τελειώνουμε με μια μικρή τσαχπινιά κόβοντας μια λεπτή λωρίδα υφάσματος και τεντώνοντας τη να γίνει ένα κορδόνι που απλά το δένουμε στην κορυφή! 


Έτοιμη η λαμπάδα μας κόκκινη και χαρωπή με πολλές εύκολες δυνατότητες για χρωματικές παραλλαγές! Αν τη δείτε αναμμένη σε κάποια εκκλησία ελάτε να σας κεράσω και από τη νοστιμότατη μαγειρίτσα της μαμάς μου!

Αν σας άρεσε ρίξτε μια ματιά και σε άλλα σχέδια από το Κυριακή στο σπίτι με αναλυτικές οδηγίες εδώεδώ και εδώ! Αν ψάχνετε και άλλη Πασχαλινή έμπνευση ρίξτε μια ματιά εδώ!


Καλή εβδομάδα!

24 σχόλια:

  1. Πολυ ωραια η λαμπαδα !!!
    καλή συνεχεία και καλο μηνα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλεια η λαμπάδα,μου αρέσει πολύ το πουά!!!Αλλά θα έρθω και για τη μαγειρίτσα,το καλύτερο μου!!!Καλημέρα,καλό μήνα Κατερίνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ταίριαξε τελικά αν και στην αρχή το φοβήθηκα τόσο χρώμα! Όσο για τη μαγειρίτσα Ιωάννα μου η πόρτα μας είναι ανοιχτή! Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  3. Πολυ ωραιο Κατερινα. Μου αρεσουν τα φωτεινα χρωματα! Πρεπει και εγω να φτιαξω τις δικες μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν τολμώ σχεδόν τόσο φωτεινό χρώμα (και τόσο χρώμα γενικότερα) Μαίρη μου αλλά τελικά βλέπω ότι έχει και αυτό την τσαχπινιά του! Θα χαρώ πολύ να δω και τις δικές σου!

      Διαγραφή
  4. Απλή και όμορφη! Μπράβο Κατερίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Την προτιμώ από οποιαδήποτε έτοιμη λαμπάδα Κατερινάκι. Καλό Πάσχα<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με κάνεις και κοκκινίζω καλέ Λίλια! Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ! Έχει πολύ πλάκα να διακοσμείς λαμπάδες!

      Διαγραφή
  6. Αγαπώ κάθε τι χειροποίητο έτσι ναι... ψηφίζω χειροποίητη λαμπάδα και για φέτος! Χρησιμοποίησες εύκολα υλικά και η διαδικασία μπορεί να γίνει από τον καθένα θεωρώ. Συνεπώς βουρ για λαμπάδες! Φέτος εγώ δεν έφτιαξα έβαλα μια φίλη να φτιάξει για μένα χοχοχοχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ ναι! Την έφτιαξα κυριολεκτικά με ότι είχα στο σπίτι και είναι πάρα πολύ εύκολο! Είδα και τις δικές σου που έφτιαξε η φίλη μας! Καταπληκτικές!

      Διαγραφή
  7. I love how beautifully the red candle looks dressed up in polka dots Katerina. Very pretty. Hope you have a lovely Easter

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγώ πήρα άσπρο κερί για να φτιάξω τη λαμπάδα μου.. και παραμένει άσπρο πάνω στο τραπέζι.. Με τόσες δουλείες που πρέπει να γίνουν με βλέπω να πηγαίνω με σκέτο το κερί! :p
    Μαγειρίτσα φτιάχνει η αφεντιά μου γιατί η μαμά είναι μακριά.. Κερνάω!! :D Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρίμα είναι καλέ να πας με σκέτο λευκό! Δεν παίρνει δα και τόσο χρόνο! Είμαι σίγουρη ότι θα προλάβεις έστω να βάλεις δυο κορδέλες. Όσο για τη μαγειρίτσα κρατάω την πρόσκληση σου αν βρεθώ Κύπρο κάποιο επόμενο Πάσχα χιχι!

      Διαγραφή
  9. Απαντήσεις
    1. Ναι Ζήνα νομίζω ότι σου ταιριάζει γάντι! Σκέψου το για next year να κάνεις κάτι αντίστοιχο!

      Διαγραφή
  10. Πολύ καλή η σκέψη με το ύφασμα! Απλή και όμορφη..φιλιά πολλά, καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Εύη μου και με το ύφασμα τελείωσα και πολύ γρήγορα η αλήθεια είναι!

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφη η ιδέα σου και άκρως ανοιξιάτικη! Μπράβο Κατερίνα μου! Φιλιάαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Σωτηρία μου! Από τις σπάνιες φορές που είχα τόσο χρωματιστή λαμπάδα! Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...