Κυριακή 17 Απριλίου 2016

Φτιάχνοντας Πασχαλινές Λαμπάδες με μαρκαδόρους






Το Πάσχα πλησιάζει και για να μπούμε σε σχετικό mood πάμε να δούμε πως θα φτιάξουμε τις λαμπάδες μας μόνοι μας!












Αποφάσισα για λευκά κεριά ως βάση αφού φέτος ετοιμάζω his and hers λαμπάδες ενηλίκων! Πήρα και μερικούς μαρκαδόρους και φυσικά τα αγαπημένα μου σκοινιά.


Ω ναι οι μαρκαδόροι βάφουν ικανοποιητικά στο κερί οπότε στη λαμπάδα hers έκανα χρυσές βούλες και στην his έκανα πρασινο-μπλε ρίγες.



Διακόσμησα με σπιράλ τσαχπινιές τα σκοινιά μου συν μία extra boy μπλε ναυτική κορδέλα που είχα βάλει στο μάτι για την αντρική λαμπάδα.


Έτοιμες! Πανεύκολες και διακριτικές!


Αν δείτε αυτές τις δυο λαμπάδες αναμμένες σε κάποια εκκλησία ελάτε να τα πούμε από κοντά να γνωριστούμε και εννοείται ότι θα φτάνει και για σας η μαγειρίτσα μας!

Αν σας άρεσαν ρίξτε μια ματιά και σε άλλα σχέδια από το Κυριακή στο σπίτι με αναλυτικές οδηγίες εδώ,  εδώ και εδώ! Αν ψάχνετε και άλλη Πασχαλινή έμπνευση ρίξτε μια ματιά εδώ!


Καλή εβδομάδα!

28 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίες οι λαμπάδες his and hers! Γενικά μου άρεσε και η ιδέα να έχει το ζευγάρι λαμπάδες που είναι σεταρισμένες! Καλώς να έρθουν οι μέρες του Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ελευθερία μου! Η αλήθεια είναι ότι δυσκολεύτηκα λίγο για την αντρική αλλά τουλάχιστον του άρεσε και θα είμαστε σετάκι! Καλό Πάσχα να έχουμε!

      Διαγραφή
  2. Τι μπορείς να φτιάξεις με απλά υλικα ή καλήτερα τι μπορείς να μεταμορφώσεις!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυριολεκτικά Μαρία μου με ότι έχεις εύκαιρο στο σπίτι! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν! Καλωσόρισες στην παρέα μας!

      Διαγραφή
  3. Απλές αλλά με γούστο και οι δύο φτιαγμένες Κατερίνα μου...Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαρία μου! Η άποψη σου μετράει διπλά μιας και έχεις απίστευτο γούστο! Καλό Πάσχα!

      Διαγραφή
  4. Πολκα ντοτς & στραιπς, τα αγαπημένα μου! Πολύ όμορφες οι λαμπάδες σου Κατερίνα μου και του χρόνου! Καλή Ανάσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πάρα πολυ όμορφες λαμπάδες Κατερίνα! Και εγώ άρχισα να τις φτιαχνω μόνη μου! Έτσι έχω λαμπάδες όπως εγώ τις θέλω! Κάνω ένα link party "Sweet Inspiration" με κάτι φίλες και θα ήθελα να σε προσκαλέσω να κανεις link τις δημιουργίες σου. Ειναι από Παρασκευη έως Τρίτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς με έφαγαν οι δουλειές και δεν το πρόλαβα Μαίρη μου! Παρολ' αυτά ήρθα τη βόλτα μου νωρίτερα και είδα πανέμορφες ιδέες από σπουδαίες bloggers! Χαίρομαι που σου άρεσαν οι λαμπάδες μου! Θα χαρώ πολύ να θαυμάσω και τις δικές σου!

      Διαγραφή
  6. Λιτές αλλά πανέμορφες! Και πολύ εύκολες να τις κάνεις! Ούτε καν το φανταζόμουν ότι ο μαρκαδόρος δεν ξεβάφει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το δοκίμασα όταν στέγνωσε Μαρία μου και μου φαίνεται εντάξει! Πλάκα θα έχει στην Ανάσταση να γεμίσω με χρυσές βούλες χιχιχι! Τουλάχιστον θα είμαι trendy! Καλό Πάσχα να έχουμε!

      Διαγραφή
  7. πολυ ομορφες και απλες και γουστοζικες. μπραβο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Γιώτα μου! Μου δίνει κουράγιο! Καλό Πάσχα να έχουμε!

      Διαγραφή
  8. Μπράβο που τις φτιάχνεις μόνη σου! Χωρίς να είναι κραυγαλέες έχουν το προσωπικό σου touch!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τόσο απλό και εύκολο Τόνια μου! Σου συστήνω να το δοκιμάσεις και εσύ φέτος! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν! Καλό Πάσχα να έχουμε!

      Διαγραφή
  9. Απλές ,λιτές, μα πανέμορφες οι λαμπάδες σου Κατερίνα .Να είσαι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεταξία μου σ' ευχαριστώ πολύ τόσο για τα καλά σου λόγια όσο και για την Πασχαλινή έκπληξη που μου έκανες! Ετοιμάζω ανάρτηση να θαυμάσουν και οι υπόλοιποι μετά το Πάσχα!

      Διαγραφή
  10. Μα δεν γίνεται αυτό το πράγμα.. Μπλογκόσφαιρα η ξεσηκώστρα!! :D :D
    Πάνω που είχα αποφασίσει να μην φτιάξω φέτος λαμπάδες, με ξεσηκώνεις.. Πρέπει να πάω επειγόντως για κεριά!!! Εμένα πάλι μου αρέσει η μπλε ναυτική κορδέλα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κράτα κράτα κορδελάκια και κάπου θα χρειαστούν! Έχω γεμίσει τον τόπο! Νομίζω ότι φέτος σου πάει πολύ το Πάσχα Ελεάνα μου και εννοείται ότι πρέπει να κάνεις και λαμπάδες!

      Διαγραφή
  11. Όμορφες και με προσωπικότητα! Μπράβο βρε Κατερίνα μου... Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν μπορούσα παντού σπάγκους και σκοινιά θα έβαζα Χριστίνα μου! Χαίρομαι πολύ πολύ που σου άρεσαν! Καλό Πάσχα να έχουμε!

      Διαγραφή
  12. Βρε θηριάκι? Τι έφτιαξες πάλι?Πανέμορφες λέμε!!Καλό Πάσχα:*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευκολάκι είναι καλέ! Έλα του χρόνου να τις φτιάξουμε παρέα και να γελάσουμε!
      Καλό Πάσχα Λίλια! Να περάσεις υπέροχα!

      Διαγραφή
  13. Μωρέ, για την μαγειρίτσα ένα ταξιδάκι προς νότια θα το έκανα ευχαρίστως.Όμορφες οι diy λαμπαδίτσες. Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα Αλέκα και φέτος θα έχω και σπέσιαλ γαρδουμπάκια από τα χεράκια μου! Θα γίνει χαμός!
      Καλό Πάσχα να έχουμε!

      Διαγραφή
  14. Πολύ, μα πολύ, μού άρεσε η hers! (έχομεν και μία αδυναμία στο χρυσό). Με το καλό να τις φιγουράρετε Κατερίνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε Δήμητρα και η φωτογραφίες πραγματικά το αδικούν το χρυσό!
      Είναι τόσο εύκολη η διαδικασία που νομίζω ότι με το ζωγραφικό σου ταλέντο μπορείς να φτιάξεις κάτι πανέμορφο! Καλό Πάσχα!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...