Κυριακή 29 Μαρτίου 2015

Φτιάχνοντας Πασχαλινές Λαμπάδες με σχοινιά






Σήμερα έχουμε μια άκρως Πασχαλινή ανάρτηση! Για πρώτη φορά φέτος το τόλμησα και αποφάσισα να διακοσμήσω μόνη μου τις Πασχαλινές μας λαμπάδες! Για πάμε να δούμε!











Προτίμησα τα λευκά κεριά ως καμβά και βέβαια τα αγαπημένα μου σχοινιά! Προμηθεύτηκα και μερικά γλυκά ξύλινα στολιδάκια μέσα στο κλίμα.


Πολύ απλά άρχισα να τυλίγω γύρω γύρω από το κερί τα σχοινιά μου χρησιμοποιώντας θερμόκολλα για να τα στερεώσω.


Εννοείται ότι με την θερμόκολλα την πάτησα, ως συνήθως, γιατί μου έλιωνε το κερί! Οπότε εσείς ως πιο προνοητικές θα χρησιμοποιήσετε μια οποιαδήποτε άλλη κόλλα.




Τα χαρούμενα στολιδάκια μου είχαν σκοινάκι το οποίο και χρησιμοποίησα για να τα δέσω και να τα στερεώσω πάνω στις λαμπάδες.


Έτσι απλά με λίγα υλικά και μερικές δόσεις φαντασίας έτοιμες οι λαμπάδες μας για φέτος!


Πως σας φαίνονται; Να έχετε τα μάτια σας ανοιχτά γιατί το Μεγάλο Σάββατο θα τις δείτε περήφανες αναμμένες κάπου σε κάποια εκκλησία!

Αν τις συναντήσετε ελάτε να με χαιρετήσετε! Αν σας άρεσαν ρίξτε μια ματιά και σε άλλα σχέδια από το Κυριακή στο σπίτι με αναλυτικές οδηγίες εδώεδώ και εδώ! Αν ψάχνετε και άλλη Πασχαλινή έμπνευση ρίξτε μια ματιά εδώ!


Καλή εβδομάδα!

45 σχόλια:

  1. Πολύ πολύ όμορφες οι λαμπάδες σας Κατερίνα μου!!! Και του χρόνου να είσαι καλά να τις ξαναφτιάξεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Χριστίνα μου! Πολύ χαίρομαι που σου άρεσαν!
      Καλή Ανάσταση!

      Διαγραφή
  2. Πολύ μου αρέσει αυτή η διχρωμία στα σχοινιά που διάλεξες. Και τα ξύλινα στολιδάκια ήταν ότι έπρεπε, για να δώσουν την τσαχπινιά τους την πασχαλινή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπα να δώσω και μια χρωματιστή τσαχπινιά Ελευθερία! Ήμουν τυχερή που πέτυχα αυτά τα στολιδάκια!
      Καλή Ανάσταση!

      Διαγραφή
  3. Μου εκανς μεγάλη εντυπωση που χρησιμοποιησες σκοινια. Τελικα το αποτελεσμα ηταν πολυ καλό. Και εχω ξοδεψει τόσα λεφτα σε κορδέλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν παρατηρήσεις η αριστερή λαμπάδα έχει και κορδέλα (γυαλίζει περισσότερο) αν και να σου πω την αλήθεια με το σκοινί μου φάνηκε πιο εύκολη η διαδικασία!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ιδιαίτερη η επιλογή των σχοινιών!! Με απλά υλικά έφτιαξες καταπληκτικές λαμπάδες!! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Νατάσα! Καλωσόρισες στην παρέα μας! Καλή Ανάσταση σου εύχομαι!

      Διαγραφή
  5. Πολύ έξυπνη ιδέα το σχοινί..κι έχω μπόλικο από δαύτο στο σπίτι.Να,τι θα κάνω.Ευχαριστώ για την ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άστα Αλέκα έχω μεγάλη αγάπη με τα σχοινιά! Τυλίγω ότι βρω οπότε δεν μου γλύτωσαν και οι Πασχαλινές λαμπάδες! Καλή Ανάσταση!

      Διαγραφή
  6. πολυ όμορφες και πρωτότυπες! με το καλο να τις ανάψετε την Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο Κατερίνα μου, είναι πολύ ωραίες και μου άρεσε η ιδέα του σχοινιού, το πιο σκουρόχρωμο, που χρησιμοποίησες!! Έχω χρόνια να φτιάξω την δική μου λαμπάδα!! Αυτό με την κόλλα... παίζει να μην το σκεφτόμουν εκείνη την ώρα της χαράς, εγώ τελευταία όπου με παίρνει βάζω την απλή κόλλα.
    Καλή εβδομάδα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά κάνεις με την απλή κόλλα Ελεάνα! Τις περισσότερες φορές είναι η πιο σίγουρη λύση! Δεν ξέρω τι λατρεία έχω πάθει με τη θερμόκολλα.. μάλλον με εξιτάρει το πιστόλι!!

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφες στην απλότητά τους οι λαμπάδες σου! Με τη θερμόκολλα φυσικά και λιώνει το κερί αλλά μπορείς να τη χρησιμοποιήσεις για να κολλήσεις σχοινί με σχοινί αφού θα έχεις κάνει μία βάση από σχοινί πάνω στη λαμπάδα πρώτα, ελπίζω να είναι κατανοητό αυτό που γράφω. Ιδανικά είναι τα πολύ πολύ μικρά καρφάκια γιατί οποιαδήποτε άλλη κόλλα αργεί πολύ να στεγνώσει αλλά είναι πολύ δυσεύρετα ειδικά στην επαρχία που μένω εγώ. Πάντως εγώ χρησιμοποιώ αποκλειστικά θερμόκολλα όταν φτιάχνω λαμπάδες με τον τρόπο που σου είπα πιο πάνω και με βολεύει πάρα πολύ, ειδικά όταν έχω να φτιάξω πολλές μαζί (μιλάω για πάνω από 20). Δυστυχώς φέτος δε βλέπω να φτιάχνω καμία, ποιος έχει όρεξη να φτιάξει λαμπάδες το φθινόπωρο;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύτιμες οι συμβουλές σου Δέσποινα! Σε υπερ ευχαριστώ! Νομίζω ότι πρέπει να αντιστρέψουμε το κλίμα και να βρούμε κέφι να φτιάξουμε λαμπαδίτσες έστω και με σχεδόν χειμωνιάτικο καιρό!

      Διαγραφή
  9. Μου αρέσει η ιδέα με το σκοινί στη λαμπάδα Κατερίνα! Εύγε!
    Προσωπικά θα δοκίμαζα χωρίς καμία κόλλα. Θα έκανα ένα σφιχτό κόμπο στην αρχή, την κομμένη άκρη (την αρχή του σχοινιού) θα την κάλυπτα με το σχοινί που τυλίγω και θα τελείωνα με έναν σφιχτό κόμπο και την άκρη που περίσσευε να την έκοβα σύριζα. Με τον λεπτό σπάγκο τουλάχιστον πιστεύω ότι θα γινόταν (με τον πιο χοντρό έχω αμφιβολίες...) Βέβαια όλα αυτά είναι θεωρίες...χαχαχα
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστή Αλεξάνδρα με του κόμπους! Του χρόνου θα το δοκιμάσω σίγουρα! Τώρα που πήρα φόρα κρύψτε μου τα σχοινιά! Πολύ χαίρομαι που σου άρεσαν!

      Διαγραφή
  10. Να τολμάς πιο συχνά Κατερίνα γιατί οι λαμπάδες έγιναν πολύ όμορφες!!!!
    Ελπίζω πλέον να τις καθιερώσεις κάθε χρόνο :)
    Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ Δήμητρα! Λες να το καθιερώσω.. Μου δίνεις μεγάλο αέρα!
      Καλή Ανάσταση εύχομαι!

      Διαγραφή
  11. Α!!! ποσο ευκολες! και φουλ ανοιξιατικες και με υπεροχα σχεδια! λατρευω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπα να φέρω λίγο άνοιξη στο 2ο χειμώνα που διανύουμε αυτές τις μέρες Ζήνα μου!
      Πολύ χαίρομαι που σου άρεσαν! Καλή Ανάσταση!

      Διαγραφή
  12. Πάρα πολύ ωραίες οι λαμπάδες σου Κατερίνα μου πολύ πρωτότυπες...και του χρόνου....την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφες έγιναν Κατερίνα!!!Μου αρέσει το σκοινί,ενώ οι χαρούμενες πινελιές με την πεταλουδίτσα και τη μαργαρίτα δίνουν άλλη χάρη!!!Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την ήθελαν την τσαχπινιά τους νομίζω Ιωάννα μου! Πολύ χαίρομαι που σου άρεσαν!
      Καλή Ανάσταση εύχομαι!

      Διαγραφή
  14. Πολύ όμορφες έγιναν Κατερίνα μου !!! Και τα στολίδια και τα σχοινιά έδεσαν πολύ αρμονικά !!! Και του χρόνου με υγεία και η δημιουργικότητα !!! Και επίλογος όλα τα λεφτά ... χαχαχα !!! Καλή σου βδομάδα !!! Πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν συναντηθούμε πουθενά Ιωάννα μου κερνάω βαμμένο μπλε αυγουλάκι!!
      Καλή Ανάσταση εύχομαι!

      Διαγραφή
  15. Nα φτιάχνεις κάθε χρόνο Κατερίνα μου!!
    Το έχεις!!!!!!!!!!!!
    Πολύ όμορφες έγιναν και μου αρέσει ο συνδυασμός των χρωμάτων!!!
    Άντε με το καλό το Άγιο φως!!!!!
    Φιλάκια:))*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ελένη μου! Μου δίνεις μεγάλη αυτοπεποίθηση!
      Καλή Ανάσταση εύχομαι!

      Διαγραφή
  16. Πολύ όμορφες Κατερινάκι. Με τόσο απλά υλικά και τόσο εύκολα! Και του χρόνου. Πολλά φιλιά
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά Νίκη μου με ότι είχα στο σπίτι! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν!
      Καλή Ανάσταση!

      Διαγραφή
  17. Είναι υπέροχες Κατερίνα! Μ'αρέσει το καφέ-μπεζ που έβαλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Που να είχες ξαναστολίσει δηλαδή. Υπέροχες Κατερίνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ καλά έκανες και τόλμησες Κατερίνα μου γιατί το αποτέλεσμα είναι απίθανο!!! Ποτέ δεν θα φανταζόμουν ότι το απλό σχοινί θα έδινε τόσο όμορφο αποτέλεσμα και τα στολιδάκια είναι πολύ ωραία επιλογή!!! Μπράβο, και του χρόνου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Θάλεια μου! Ανυπομονώ να της ανάψουμε! Καλή Ανάσταση να έχουμε!

      Διαγραφή
  20. Είναι πολύ ωραίες οι λαμπάδες σου Κατερίνα μου!!! Και του χρόνου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που σου άρεσαν Χριστίνα μου!
      Και του χρόνου να είμαστε καλά! Χριστός Ανέστη!

      Διαγραφή
  21. Έγιναν υπέροχες γιαυτό να τολμάς συχνότερα!Και του χρόνου να δούμε ακόμα περισσότερες ιδέες σου! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά με κάνανε περήφανες στην Ανάσταση Λίλια! Σαν βαφτιστήρι που κρατάει τη λαμπάδα της νονάς του το ευχαριστήθηκα! Θα το επιχειρήσω και πάλι του χρόνου σίγουρα!

      Διαγραφή
    2. Χαχα είμαι σίγουρη Κατερινάκι!Του χρόνου ήρθε ...:P

      Διαγραφή
    3. Έχω ήδη κάποιες ιδέες! Να δούμε τι θα βγει χαχα!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...