Κυριακή, 9 Ιουλίου 2017

Δημιουργώντας το τέλειο post για κάθε κοινωνική πλατφόρμα [Infographic]






Το γνωστό κλικ στο κουμπί "post" στα social media platforms συνήθως το πατάμε χωρίς δεύτερη σκέψη! Τι είναι όμως αυτό που κάνει ένα post να ξεχωρίζει; Τι πρέπει να έχουμε στο νου μας για κάθε κοινωνική πλατφόρμα;











Το να γράψεις μια ανάρτηση σε ένα blog δεν είναι τόσο εύκολο όσο φαίνεται. Εκτός από την αρχική έμπνευση πρέπει να σκεφτείς και χίλιους δύο κανόνες και tips που πρέπει να ακολουθήσεις για να σε φέρουν ένα βήμα πιο κοντά με το αναγνωστικό κοινό! Το παρακάτω τέλειο infographic από το mycleveragency.com έχει μαζέψει όλες αυτές τις απλές συμβουλές για πλατφόρμες όπως το Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest κλπ που όμως πολλές φορές ξεχνάμε!




Νομίζω ότι το χειρότερο μου στο blog post είναι το μέγεθος του κειμένου! Δώστε μεγάλη προσοχή στα hashtags και τη χρήση τους ή μη για κάθε social media καθώς επίσης και στο μέγεθος της περιγραφής (κειμένων) ανάλογα με το τι θέλετε να πετύχετε! Όσο για τις βέλτιστες ώρες των αναρτήσεων νομίζω ότι πρέπει να τις εκτυπώσω, να τις πλαστικοποιήσω και να τις κολλήσω στην οθόνη μου!

Αλήθεια ποιο είναι το αγαπημένο σας μέσω κοινωνικής δικτύωσης και ποιο είναι αυτό που σας δυσκολεύει περισσότερο;


Καλή εβδομάδα!



10 σχόλια:

  1. Ρε Κατερίνα κι εγώ με τις ώρες έχω μεγάλο πρόβλημα... πότε θα είναι όλοι για μπάνιο, πότε κοιμούνται, πότε έχει survivor... μερικά πάνε χαμένα επειδή τα δημοσιεύω την ώρα που τελειώνω το γράψιμο (με ψυχολογία αι σιχτιρ κι εσυ μου έφαγες τη ψυχή) και μετά δεν ασχολούμαι άλλο και μετά μπαίνω σε φιλικά μπλογκς και γκρινιάζω. Σόρυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πραγματικα ειναι πολυ χρησιμο. Ευχαριστουμε κατερινα. Ναι και εγω σκεφτηκα οτι χρειαζεται να αποθηκευσω τις ωρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ένα ποστ σίγουρα ωδεν είναι εύκολη υπόθεση Κατερίνα μου.Πρωτα ειναιο χρόνος,η διάθεση,η έμπνευση,το θέμα,η περιγραφή,η φωτογράφηση και φυσικά η δημιουργία...Ουφ ξέρω πολύ καλά πόσες ώρες χρειάζονται,για να μην πω και μέρες μέχρι το τελικό αποτέλεσμα.Οσο για την ανάρτηση σου την βρίσκω πολύ ενημερωτική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η διαχείριση των κοινωνικών δικτύων είναι επιστήμη κυριολεκτικά! Προσωπικά τα κάνω σχεδόν όλα λάθος και θα πρέπει να το διορθώσω αυτό κάποτε, αλλά για να το κάνει αυτό κανείς πρέπει να αφιερώσει πάρα πολύ χρόνο, να θέσει στόχους και στρατηγική και να οργανωθεί καλά (αλλιώς ο χρόνος του θα πάει απλά χαμένος). Κάποια στιγμή θα γίνει και αυτό (ελπίζω χαχαχα)
    Ευχαριστούμε πολύ για το ποστ, είναι πολύ χρήσιμο και αν έχεις κι άλλα τέτοια μη διστάσεις να τα αναρτήσεις ε;;
    Καλήμερα και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ερωτηση...οι ωρες ειναι για Ελληνικα δεδομένα ή για Αμερική πχ;;;;
    Κραταω την αναρτηση ως κορη οφθαλμου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Oh my goodness so much information and so much social media. I'll pin this just to keep track of all this it is a full time job. And forget about the blog posts, we can so Social Media all day and never quit!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κατερίνα μου πολύ χρήσιμη ανάρτηση. Είναι πολλά που δεν ήξερα και τώρα θα τα έχω κατά νου! Πολλά φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. That was super interesting Katerina. I think I'll have to print and laminate this too. There's just so much to remember and this makes it so much easier. Thanks a lot for sharing

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κατερίνα μου, για μένα που είμαι νέο μέλος στη μπλογκογειτονιά η ανάρτησή σου θα με βοηθήσει πολύ. Ευχαριστούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...