Κυριακή 27 Δεκεμβρίου 2015

Secret Santa 2015: Ef Zin Creations!







Ο μυστικός Άγιος Βασίλης έφτασε στο Κυριακή στο σπίτι φορτωμένος με υπέροχα δώρα! Μικρά ξωτικά έφεραν στο κατώφλι μας το δώρο της ταλαντούχας δημιουργού και blogger Ζήνας από το blog Ef Zin Creations!









Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή! Η Ζήνα από το blog Ef Zin Creations διοργάνωσε φέτος για δεύτερη φορά μυστική Χριστουγεννιάτικη ανταλλαγή δώρων! Η διαδικασία ήταν άψογη όπως και πέρσι οπότε με μεγάλη μου χαρά ανταποκρίθηκα στην πρόσκληση!


Δεν φαντάζεστε τη χαρά μου όταν ήρθε το πακετάκι μου και κατάλαβα ότι είχα την τύχη να κληρωθώ με την ίδια τη διοργανώτρια, τη Ζήνα φυσικά!


Άνοιξα το περιτύλιγμα και αποκαλύφθηκε ένα μαγικό Χριστουγεννιάτικο σπιτάκι!


Το σπιτάκι ήταν γεμάτο με υπέροχα δώρα! Δεν ήξερα από που να πρωτο-ξεκινήσω!




Τα άπλωσα όλα και άρχισα να τρώω τα πεντανόστιμα μικρά κουφετάκια σοκολάτας! Αφού διάβασα την υπέροχη καρτούλα άνοιξα το βαζάκι με το φοβερά αρωματικό Roses Bath Salt και μοσχομύρισε όλος ο χώρος! Για να μην ζηλεύετε η Ζήνα έχει φτιάξει και tutorial για να κάνετε και εσείς μόνες σας το δικό σας εδώ!


Μέσα στο κουκλίστικο Ef Zin Creations κουτάκι βρήκα ένα σετ κοσμημάτων στο αγαπημένο μου μαύρο φτιαγμένο ειδικά για μένα! Τέλειο δαχτυλίδι και ασορτί σκουλαρικάκια που θα συνοδεύσουν τις γιορτινές μου εμφανίσεις και όχι μόνο!

Ζηνάκι μου σ' ευχαριστώ πολύ για το δώρο που μου έκανες με τόσα υπέροχα πράγματα φτιαγμένα από τα χεράκια σου! Σου στέλνω μια μεγάλη αγκαλιά και τις θερμότερες ευχές μου για το νέο χρόνο!

Αναλυτικά τη Ζήνα μπορείτε να τη βρείτε στα παρακάτω:
Blog: EfzinCreations
Etsy: EfZinCreations
Facebook: ΕυΖην-Creations
Pinterest: Efzin-creations-crafts
Instagram: Ef Zin Creations
Twittter: EfZinCreations

Σε αναμονή του 2016 σας εύχομαι να περάσετε υπέροχες, μαγικές στιγμές πασπαλισμένες με μπόλικη αστερόσκονη! Αν θέλετε και άλλες Χριστουγεννιάτικες ιδέες από το Κυριακή στο σπίτι ρίξτε μια ματιά εδώ!


Καλή εβδομάδα!

24 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Είναι όντως Ζωγραφιά μου! Και πολύ ευκολοφόρετα!
      Επίσης Καλή Χρονιά γεμάτη μπόλικη έμπνευση!

      Διαγραφή
  2. Χρόνια πολλά Κατερίνα μου! Τέλειο το δωράκι σου, να το χαρείς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια Πολλά κορίτσι μου !! Να χαίρεσαι τα υπέροχα δώρα της Ζήνας και του χρόνου να το επαναλάβουμε ξανά!!!φιλάκια :-* :-* :-*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφα τα δώρα σου Κατερίνα! Να τα ευχαριστηθείς και να περάσεις υπέροχα στις γιορτές! Φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ! Πιστεύω να περάσατε και εσείς υπέροχα! Καλή χρονιά να έχουμε!

      Διαγραφή
  5. Υπέροχα Κατερίνα!!!Μεγειά,καλές γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που να τα δεις και από κοντά Ιωάννα μου! Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ! Καλή χρονιά!

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφα.
    Καλή Χρονιά με υγεία
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλη Χρονιά Κατερινιώ! Τελεια τα δώρα της Ζήνας, καλοφόρετα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Μάρω μου! Εεε εσύ τα ξέρεις και από πρώτο χέρι οπότε τα εκτιμάς όπως εγώ!

      Διαγραφή
  8. Τυχερούλα!!!!Πανέμορφα είναι!!!Καλή χρονιά Κατερινιώ μου<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Λίλια! Καλή χρονιά με υγεία, ευτυχία και πολλά νόστιμα μαγειρέματα!

      Διαγραφή
  9. Πανεμορφα τα δώρα! Τυχερουλα, να τα χαρεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Ντίνα μου ήμουν πολύ τυχερή φέτος! Και του χρόνου να είμαστε καλά να ξαναπαίξουμε!

      Διαγραφή
  10. Ο!!!! η τιμητικη μου λοιπον Παραμονη Χριστουγεννων...αλλο αν εγω τα ειδα τωρα! χαχαχαχα ΚΑτερινακι μου χιλια ευχαριστω για την υπεροχη παρουσιαση, καλοφορετα και πραγματικα ευχομαι να τα απολαυσεις!!! Σε ευχαριστω πολύ για τη συμμετοχη σου και τα λεμε στο κουνελι :)

    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά Ζήνα δε σου λέω τίποτα! Έχω κάνει τέλεια αφρόλουτρα με τα άλατα και το δαχτυλίδι έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι του ντυσίματος μου! Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα! Να είμαστε καλά και του χρόνου να ξαναπαίξουμε!

      Διαγραφή
  11. Τυχερούλα!!! Υπέροχα τα δωράκια σου! Καλοφόρετα σκουλαρικάκια + δαχτυλίδι!
    Λατρεύω τα πουά σε κάθε απόχρωση.! Καλή δημιουργική χρονιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ακόμα πιο όμορφα από κοντά! Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ! Καλή χρονιά με υγεία και ευτυχία!

      Διαγραφή
  12. Με γειές!!! Είναι πολύ ωραίο το σετ αλλά και όλο το πακέτο, απ' το κουτί μέχρι το περιεχόμενο!!!! Καλή συνέχεια Κατερίνα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ Χριστίνα μου! Και του χρόνου να είμαστε καλά να ξαναπαίξουμε!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...