Κυριακή 5 Απριλίου 2015

Βάφοντας τα πασχαλινά αυγά μπλε






Κάθε γνήσιο ανήσυχο πνεύμα πειραματίζεται με ότι βρει μπροστά του! Βλέπει πολλές εικόνες στο αγαπημένο internet και θέλει να δοκιμάσει! Έτσι και αυτή τη φορά τα λίγα Πασχαλινά αυγουλάκια "την πλήρωσαν" μιας και αποφάσισα να γίνουν μπλε και "εναλλακτικά"!









Ξεκινάμε όλο χαρά με κλασσική μπλε μπογιά, μερικά βρασμένα αυγουκάκια και ... ταινία συσκευασίας με ψαλιδάκι.


Φτιάχνουμε την μπογιά σύμφωνα με τις οδηγίες της! Σημειώστε τη λεπτομέρεια της μπλε λεκανίτσας γιατί η καλή νοικοκυρά πάντα προνοεί!


Τα αυγουλάκια στολίστηκαν με κομματάκια ταινίας και λαστιχάκια.


Έκαναν τη βουτιά τους στη λεκανίτσα και περίμεναν υπομονετικά να περάσει ο χρόνος τους.


Και εδώ γελάμε! Τα αυγά με τα λαστιχάκια νομίζω είναι αποδεκτά αλλά τα υπόλοιπα...! Μου αρέσει που δεν έβαλα χαρτοταινία για να μην περάσει μέσα το χρώμα! Από ότι φαίνεται και με την ταινία συσκευασίας πάλι το ίδιο έγινε!



Μοιάζουν με μια μπλε σαλάτα αφηρημένης και "εναλλακτικής" τέχνης! Ευτυχώς που θα φύγουμε για Πάσχα και αυτά είναι για ιδία χρήση εντός του στενού οικογενειακού κύκλου!

Παρακαλώ πολύ το συμβάν να μείνει μεταξύ μας! Ότι και αν επιλέξετε για τα αυγουλάκια σας την Μεγάλη Πέμπτη μια συμβουλή θα σας δώσω: Πειραματιστείτε και διασκεδάστε! Γιατί ένα κακοβαμμένο μπλε αυγό την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!

Αν σας άρεσαν τα φετινά μας Πασχαλινά αυγά ρίξτε μια ματιά και σε άλλες ιδέες από το Κυριακή στο σπίτι με αναλυτικές οδηγίες εδώ, εδώεδώ και εδώ! Αν ψάχνετε και άλλη Πασχαλινή έμπνευση ρίξτε μια ματιά εδώ!


Καλή Μεγάλη Εβδομάδα!

42 σχόλια:

  1. Ωραίο και το μπλε Κατερίνα!!! Εγώ είμαι του κόκκινου αλλά ακόμα δεν έχω βάψει τίποτα!!! Κάτι ψεύτικα πήρα ... Φέτος λέω να βάψω πρώτη φορά, για να δω τι θα κάνω!!! Χάχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το τολμήσεις Ιρις! Είναι ένα έθιμο γεμάτο συμβολισμούς! Ανυπομονώ να δω!
      Βέβαια και τα ψεύτικα είναι πάντα όμορφα!

      Διαγραφή
  2. Δεν είναι τόσο άσχημα βρε Κατερινάκι αλλά εντάξει αφού το θες δεν θα το πω πουθενά! Το σημαντικό είναι οτι το διασκέδασες! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχχ καλή μου Σοφία μου δίνεις μεγάλη Ελπίδα! Βλέπω να γελάμε πολύ στο τσούγκρισμα για το ποιος θα επιλέξει το πιο άσχημο! Καλή Ανάσταση!

      Διαγραφή
  3. Επτασφράγιστο μυστικό θα μείνει αλλά θεώρησε τα σαν αβγά αφηρημένες τέχνης! Πλάκα κάνω είναι όπως είπες και εσύ εναλλακτικά. Καλό Πάσχα Κατερίνα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι μπράβο Χριστίνα να μην διαδοθεί! Μόλις τα βάφτισα αυγά αφηρημένης "τέχνης"!!
      Καλή Ανάσταση!

      Διαγραφή
  4. Απόλαυσα το κείμενό σου... αλλά και τα αυγουλάκια όπως μας τα παρουσιάζεις στο καλαθάκι τους μαζί με τα υπόλοιπα διακοσμητικά όμορφα φαίνονται, εξάλλου είναι εναλλακτικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστός Ανέστη Ελευθερία μου! Ναι όντως μαζί με τα ψεύτικα κάτι έγινε!

      Διαγραφή
  5. Λοιπόν, ξέρεις τι έφταιξε??????????????
    Που εκ των προτέρων είχες στο μυαλό σου ότι αυτά τα όμορφα αυγουλάκια θα τα άφηνες πίσω μόνα στο σπίτι...και αφού δεν θα κάνουν Πάσχα μαζί σου, έκαναν μπλε εναλλακτική επανάσταση!!!χαχαχαχα
    Ωστόσο, μέσα στο καλαθάκι, δεν μοιάζουν ασχημόπαπα αλλά κύκνοι!!;)
    Πάντως θα ακούσω την συμβουλή σου και θα πειραματιστώ και εγώ φέτος με κάτι διαφορετικό!!!!

    Να είσαι καλά και να διασκεδάζεις πάντα Κατερίνα μου!!
    Καλό Πάσχα!!!!!!!!!!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα Ελένη μου! Κάνανε όντως επανάσταση! Περιμένω να δω τις τέλειες ιδέες σου! Χριστός Ανέστη!

      Διαγραφή
  6. εδω λοιπον ειναι η μονη φορα που χρησιμοποιω κοκκινο χρωμα! αλλα μου αρεσαν τα σχεδια σου Κατερινακι!!! οποτε θα τα χρησιμοποιησω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή σου μέρα Κατερίνα μου!!! Εγώ θα τα χαρακτήριζα επιμελώς ατημελητα...χαχαχα ... τα αυγά με την ταινία!!! Αν δεν δοκιμάσεις πως θα μάθεις!!! Το χρώμα πάντως τέλειο!!! Καλή Μεγάλη Εβδομάδα!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ μου άρεσε ο χαρακτηρισμός σου Ιωάννα μου! Αν δεν πάθουμε πως θα μάθουμε εξάλλου!
      Χριστός Ανέστη!

      Διαγραφή
  8. Μια χαρά είναι τα αυγουλάκια σου Κατερίνα!! Μα μην είσαι τόσο αυστηρή!! :))
    Πολλά φιλιά και καλό Πάσχα!! Να περάσεις όμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γελάσαμε πολύ δεν μπορώ να πω Αλεξάνδρα μου!
      Πιστεύω το μπλε θα έδειχνε ίσως καλύτερα σε άσπρα αυγουλάκια!
      Χριστός Ανέστη!

      Διαγραφή
  9. Εμένα πάλι δεν μου φαίνονται τόσο άσχημα! Αντιθέτως έχουν αυτό το κάτι που τα ξεχωρίζει από τα ίδια και τα ίδια!!!!! Και το μπλε που βγήκαν είναι πολύ όμορφο! Άντε και του χρόνου με περισσότερους αυγοπειραματισμούς!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά Δήμητρα έχεις δίκιο! Τέτοια αυγουλάκια δεν έχω ξαναδεί χιχι!
      Χριστός Ανέστη!

      Διαγραφή
  10. Αν δε δοκιμάζεις δε μαθαίνεις! Σε όλες μας πιστεύω έχει συμβεί κάτι ανάλογο! Εγώ πχ είχα βάψει αυγά με λάχανο και σπανάκι με παρόμοια αποτελέσματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς έτσι είναι Δέσποινα! Νομίζω θα πρέπει να δοκιμάσω και με λαχανικά κάποια στιγμή να δω τι θα βγει! Από πειράματα άλλο τίποτα! Χριστός Ανέστη!

      Διαγραφή
  11. Εμενα πάλι μου αρεσουν! είναι αφηρημένα και πολυ πολυ πρωτότυπα! Φετος σκεφτόμουν να κανω κατι αντίστοιχο λογω της μανίας της κόρης μου με την ταινία frozen οπου το μπλε κυριαρχεί! Και του χρόνου Κατερίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μπλε ξεφεύγει σίγουρα από τα καθιερωμένα κόκκινα οπότε να το τολμήσεις Ντίνα μου! Τώρα αν βρήκες και άσπρα αυγουλάκια ακόμα καλύτερα! Χριστός Ανέστη!

      Διαγραφή
  12. Χα, χα, μην ανησυχείς θα μείνει μεταξύ μας.... πάντως εμένα μ' αρέσουν.... είναι πρωτότυπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι καλά που τα λες Χριστίνα μου! Όσοι τσούγκρισαν πάντως γελάγανε!
      Χριστός Ανέστη!

      Διαγραφή
  13. Πάρα πολύ ωραία τα αυγά σου Κατερίνα!! Έχω κάνει ανάλογα σε άλλα χρώματα και ξέρω τι απίθανα βγαίνουν! Το μπλε που διάλεξες μου αρέσει πολύ!Μου θυμίζει Ελλάδα!! Καλή Ανάσταση κορίτσι μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααα Λίλια είσαι τέλεια! Μόλις βρήκα την τέλεια περιγραφή! Είναι εμπνευσμένα από τη θάλασσα, μπλε με τρικυμίες χιχι! Χριστός Ανέστη!

      Διαγραφή
  14. Χαχα! Έλα βρε Κατερίνα δεν είναι τόσο χάλια, απλά δεν ανταποκρίθηκαν σ αυτο που περίμενες! μπορείς να τα διακοσμήσεις με λίγο χρωματιστό σχοινάκι ή κανένα αυτοκολλητάκι, καμια washi tape, ότι σου βρίσκεται. Το πείρμα έχει σημασία (όπως το ταξίδι και όχι η Ιθάκη!) Καλή Ανάσταση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά παρ' όλες τις όμορφες ιδέες σου Ελεάννα τα άφησα έτσι! Για να γελάσουμε βρε παιδί μου! Άρχισα να τσουγκρίζω φυσικά από τα πιο άσχημα! Και του χρόνου να είμαστε καλά!

      Διαγραφή
  15. ΄Εγιναν πανέμορφα, αλλα αφού το θέλεις, κι εγω δεν θα το πω!!!!
    Καλή ΑΝΆΣΤΑΣΗ, γιατί στην ανάσταση τα συναισθήματα μετράνε!Και τ΄αυγουλάκια σου τα διαφορετικά, δέχτηκαν πινελλιές αγάπης!Να είσαι καλά!ΚΑΛΉ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες στην παρέα μας! Και με βρίσκεις και με αποτυχημένο βάψιμο! Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για την επιείκεια που έδειξες! Και του χρόνου να είμαστε καλά! Χριστός Ανέστη!

      Διαγραφή
  16. Kατερίνα μου δεν είναι και τόσο χάλια οπως λες !!!!να είσαι καλά και να περάσεις όμορφα ,ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν υπέροχα Μεταξία μου! Σ' ευχαριστώ πολύ για τις όμορφες ευχές σου!

      Διαγραφή
  17. Πάντως εμένα Κατερίνα μου μου άρεσαν αυτά τα πρωτότυπα, μοντέρνα αυγουλάκια και μέσα στο καλαθάκι έδειξαν υπέροχα!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με λίγη καλή θέληση όλα γίνονται Θάλεια μου! Είσαι μια γλύκα! Και του χρόνου να είμαστε καλά να κάνουμε και άλλα πειράματα!

      Διαγραφή
  18. Δεν ξερω τι λες εσύ, εγώ πάντως έμαθα ότι εδώ έχει ωραία , μοντέρνα αυγά και ήρθα!!!!!!
    Να ήθελες να τα κάνεις έτσι, δεν θα γίνονταν!!!!
    Εγώ εφέτος τα έκανα με κλωστές φλος κι έγιναν υπέροχα!!!!!
    Και του χρόνου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχχ τι καλά θα πάω να θαυμάζω γιατί με τα μοντέρνα μου ρεζιλίκια θα πρέπει να μαζέψω ιδέες για next year! Σ' ευχαριστώ πολύ Ρένα μου! Να μας ξανάρθεις μήπως βρεθείς σε τίποτα πιο πετυχημένο!

      Διαγραφή
  19. Ωχ μόλις θυμήθηκα πως δεν έχω εφοδιαστεί κρεμμυδόφυλλα! Πάλι θα με κοιτάζουν παράξενα στη λαϊκή που θα βαζεύω φλούδες. Σταθερή αξία, μια χρονιά είχα πάρει και βαφές, αλλά παραμένω στα μπορντώ/κεραμμυδί αυγουλάκια που και να σκάσουν δε πειράζει! Κλασσικά με καλτσάκι και μαϊντανό και άνιθο :)
    Να μας δείξεις τα φετινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την Μαίρη! Να σε ρωτήσω με τα κρεμμυδάκια θέλει οπωσδήποτε λευκά αυγά; Έχω σκάσει και δεν βρίσκω! Τα φετινά ήδη είναι στο blog στην αρχική κόκκινα κόκκινα χιχι!

      Διαγραφή
  20. Εμένα Κατερινάκι μου πάντως μου άρεσαν πολύ!!!Και του χρόνου γλυκιά μου!!!Σε φιλώ!!!Καλή Ανάσταση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι φαν του γαλάζιου Κική μου και πολύ ευγενική γι'αυτό!
      Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ! Και του χρόνου να είμαστε καλά!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...