Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2014

Φτιάχνοντας Χριστουγεννιάτικα αστέρια από ένα σπασμένο μέτρο!






Σήμερα θα σας βάλω σε Χριστουγεννιάτικο κλίμα! Θα φτιάξουμε παρέα 2 εναλλακτικά Χριστουγεννιάτικα αστέρια από ένα σπασμένο μέτρο!











Τα υλικά μας είναι:
-Το σπασμένο μέτρο που έχουμε χωρίσει σε κομμάτια
- Κορδόνι
- Συρματάκια
- Κουκουνάρια
- Χρυσός μαρκαδόρος


Πολύ απλά με τη βοήθεια της θερμόκολλας συναρμολογούμε τα αστέρια μας. Διαλέξτε σχεδιάκι ή αν σας φτάνουν τα κομμάτια φτιάξτε και τα 2. Προσοχή μην καείτε!




Στη συνέχεια τα στολίζουμε με ότι βάλει ο νους μας! Εδώ χρησιμοποίησα το σκοινί και τα σύρματα για να "δέσω" τις ενώσεις.


Τα στόλισα με τα κουκουνάρια τα οποία έβαψα χρυσά με τη βοήθεια του μαρκαδόρου. Όπως βλέπετε ήθελα να μείνουν σχετικά απλά για να βγάζουν ένα vintage στυλ!


Τόσο απλά και εύκολα το σπίτι άρχισε δειλά δειλά να μπαίνει στο πνεύμα των γιορτών. Το σίγουρο είναι ότι δεν θα ξανά-στεναχωρηθώ αν μου σπάσουν πάλι το μέτρο μου!



Τα μάθατε για την ομάδα μας; Θα σας κρατήσουμε συντροφιά μέχρι τα Χριστούγεννα καλώντας σας σε 3 party!

"One Team 4 Seasons! Ένα Χριστουγεννιάτικο party που δημιουργήθηκε από 11 blogs για να σας γεμίσει χαμόγελα! Meet the hosts and spread the Christmas spirit!!"

Για πάμε να δούμε τι έφτιαξε η ομάδα μας για το 1ο party "Christmas Crafts Adventures""


2) Make it Pretty – Χριστουγεννιάτικη γιρλάντα!
4) Spoon Stories – Χριστουγεννιάτικα Φωτάκια


9) FairyWo-Mom!!! – Επιτοίχια Χριστουγεννιάτικη Διακόσμηση!!!


Φτιάξτε τα δικά σας αστέρια και μπείτε και εσείς σε Χριστουγεννιάτικο mood! Αν θέλετε και άλλες Χριστουγεννιάτικες ιδέες από το Κυριακή στο σπίτι ρίξτε μια ματιά εδώ!


Καλή εβδομάδα!

46 σχόλια:

  1. Οχι μόνο δεν θα στεναχωρεθούμε που μας σπάσουν το μέτρο μας αλλά θα αρχίσουμε να τα σπάμε αυτοπροσώπως Κατερινάκι! Τα εναλλακτικά σου αστέρια είναι κυριολεκτικά Αστέρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με κάλυψε απολύτως το σχόλιο της Σοφίας :))

      Διαγραφή
    2. Σοφία και Δήμητρα σπάστε μέτρα χαχαχα! Προσοχή με τα μεταλλικά κομμάτια! Ευχαριστώ πολύ πολύ! Χαίρομαι που σας άρεσαν!

      Διαγραφή
  2. Μου αρέσει ο τρόπος που έβαλες τα κολλάζ!!! :))) Με το καλό να στολίσεις και το δεντράκι σου Κατερίνα μου!!!!
    Το όμορφο ξεκίνημα έγινε!! Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έρχεται και το δεντράκι πλησιάζουν οι μέρες! Μεγάλη επιτυχία το πάρτι μας Ελεάννα μου! Πολλά συγχαρητήρια για την έμπνευση και τον κόπο σου να μας μαζέψεις!

      Διαγραφή
  3. Ούτε εγώ πρόκειται να στεναχωρηθώ αν σπάσει το μέτρο μου Κατερινάκι! Θα ξέρω πλέον τι να το κάνω!!
    Άντε με το καλό να γεμίσει το σπίτι σου με στολίδια!!
    Καλή αρχή στην ομάδα!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το Σάββατο θα κάνουν την εμφάνιση τους όλα τα στολίδια για να πάρουν τις θέσεις τους! Ευχαριστώ πολύ Λίλια!

      Διαγραφή
  4. Όντως είναι πολύ vintage τα αστέρια σου Κατερίνα!! Πολύ ωραία ιδέα! Εύχομαι σύντομα να αποκτήσουν και παρέα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου κανονικά έπρεπε το μέτρο να έχει μια πιο παλιά υφή και φθορά αλλά αυτό μου σπάσανε χιχι! Χαίρομαι που σου άρεσε!

      Διαγραφή
  5. Θα συμφωνήσω με τις προλαλήσασες και πλέον όταν θα βλέπω μέτρο θα σκέφτομαι εσένα! Πρωτότυπα αστέρια αντάξια της Κατερίνας μας... καλή εβδομάδα κοριτσάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Χριστίνα μου! Πωπω είμαι σίγουρη ότι θα κρύβουν τα μέτρα πλέον στην εταιρεία σας χιχιχι!

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφα όλα.
    Θα ήθελα να πάρω και εγώ μέρος αλλά δε ξέρω πως
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαρία Έλενα! Αν θες μπορείς να επικοινωνήσεις με τη σελίδα της ομάδας στο facebook!

      Διαγραφή
  7. Κατερίνα μου θα αρχίσουμε να σπάμε μέτρα μου φαίνεται όπως γράφει και η Σοφία. Έγιναν πάρα πολύ όμορφα και ξεχωριστά τα στολίδια!!! Καλή εβδομάδα, φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θάλεια μου βλέπω να γίνεται κίνημα! Κρύψτε τα μέτρα χιχι! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν!!

      Διαγραφή
  8. Αυτό θα πει ευρηματικότητα!!!
    Μπράβο Κατερίνα!!! Από κάτι άχρηστο και σπασμένο, έφτιαξες κάτι τόσο όμορφο και ιδιαίτερο!!!
    Καλή εβδομάδα να έχουμε, με πολλές πολλές δημιουργίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Αλεξάνδρα μου! Ανακύκλωση στο έπακρο!! Τίποτα δεν πάει χαμένο!

      Διαγραφή
  9. Χαχα φιλενάδα είσαι μηχανικός τέλος!!!! Υπέροχο project! Έχω κ αλλά ανακυκλώσιμα υλικά, θα τα βάλω! Υπεροχή ιδέα Κατερίνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στα κέφια τώρα πλέον θα σπάμε μέτρα!! Δοκίμασε το Ζήνα μου! Θα βγει τέλειο άμα βάλεις και άλλα καλούδια!

      Διαγραφή
  10. Πως φαίνεται η γυναίκα μαστόρισα βρε παιδί μου! Αστεράκια από μέτρο ούτε που το έιχα σκεφτεί! Πολύ πρωτότυπη ιδέα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με βλέπω σε λίγο Μαργαρίτα να χαζεύω στα εργοτάξια για υλικά κατασκευών χιχι! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!

      Διαγραφή
  11. Άλλη μια πρωτότυπη ιδέα χριστουγεννιάτικης κατασκευής, βλέπω σήμερα....πραγματικά εντυπωσιάζομαι ,με τόσο όμορφα πράγματα Κατερινούλα μου....έγραψε το αστέρι σου.....φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που σου άρεσε Μαρία μου! Μπορείς να φτιάξει κάτι αντίστοιχο και με ξυλαράκια για να έχει το φυσικό στυλ που σου αρέσει!

      Διαγραφή
  12. Καλέ, τι ωραία ιδέα! Μάλλον θα σπάσω το μέτρο της μαμάς μου, αφού δεν έχω εγώ....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σπάστα όλα Ελεάννα μου! Μόνο μη δει η μαμά σου από που πήρες την ιδέα και με κυνηγάει!!

      Διαγραφή
  13. Ανατρεπτικά και εκκεντρικά και εναλλακτικά τα αστέρια σου Κατερίνα!! Αστέρια... πέντε αστέρων!! Φοβερή η ιδέα να τα φτιάξεις από σπασμένο μέτρο! Σε σέβομαι και για την σύλληψη αλλά και για την υλοποίηση της ιδέας! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με σκλάβωσες Βέρα μου με τα κοσμητικά επίθετα που έδωσες στα αστέρια μου! Σε χιλιο-ευχαριστώ!!

      Διαγραφή
  14. πολύ όμορφα τα εναλλακτικά αυτά αστεράκια. Σίγουρα θα κοσμούν την κορυφή του Χριστουγεννιάτικου δέντρου με μοναδικό τρόπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προς το παρόν Ελευθερία μου κοσμούν τα ξύλα της φωτογραφίας αλλά ετοιμάζεται σιγά σιγά και το δέντρο! Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!

      Διαγραφή
  15. Πολύ ενδιαφέρουσα αξιοποίηση του σπασμένου μέτρου, Κατερίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπέροχα τα αστέρια με το σπασμένο μέτρο!!!Ακόμα και χωρίς τα κουκουνάρια είναι υπέροχα!!!Στόλισα από την Παρασκευή και τώρα είναι μάλλον η ώρα για κατασκευές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ μπήκες στο κλίμα νωρίς Ιωάννα μου! Τι τέλεια! τώρα έχεις όλο το χρόνο να κάνεις και τις κατασκευές σου! Ανυπομονώ να δω!

      Διαγραφή
  17. Πολύ όμορφα και πολύ πρωτότυπα τ' αστεράκια σου, Κατερίνα !!! Πραγματικά, μια ξεχωριστή και πολύ δημιουργική ιδέα!!! Καλό σου απόγευμα και καλή συνέχεια με την όμορφη προσπάθεια του "One team 4 seasons"!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. μοναδικη δουλεια καλως σε βρηκα μπραβο σου !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου που βρεθήκαμε! Πολύ χαίρομαι που σου άρεσαν τα αστεράκια μου!

      Διαγραφή
  19. Κατερινάκι μου, τι ιδέα ήταν αυτή!!!Εξαιρετικά τα αστέρια σου!!!! Καλή συνέχεια σου εύχομαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Κική μου! Είμαι σίγουρη πως θα φτιάξεις μικρά θαύματα αν το δοκιμάσεις!

      Διαγραφή
  20. Από εναλλακτικές κατασκευές άλλο τίποτα! Είναι να μη μου σπάσουν κάτι Βάσω μου! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πρωτότυπη η ιδέα σου!θα συμφωνήσω με τις προλαλήσαντες ότι θα αρχίσουμε να σπάμε τα μέτρα μόνες μας!
    Είναι ότι πρέπει για κορφή στο εναλλακτικό δενδράκι που έχω σκεφθεί.Μπράβο σου , κορίτσι!Θα κάνω μια βόλτα από στο χώρο σου τώρα που σε βρήκα..α! και καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εναλλακτικό δεντράκι ακούω και πολύ μου αρέσει! Πολύ χαίρομαι Γεωργία μου που βρεθήκαμε! Ανυπομονώ να δω τα καλούδια που θα φτιάξεις!

      Διαγραφή
  22. Όντως εναλλακτικό το αστέρι σου Κατερίνα! Μα τι ευφυής ιδέα! Εύγε σου...φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλησπέρα Κατερίνα!
    Καλά η ιδέα σου είναι απλά απίθανη!! Φοβερά εναλλακτική!!! Μπράβο!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάρηκα πολύ που σου άρεσε Κική μου! Να είσαι καλά και να περάσεις τέλεια στις γιορτές!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...