Κυριακή 13 Απριλίου 2014

Βάφοντας τα πασχαλινά αυγά



Αύριο ξεκινάει η μεγάλη εβδομάδα οπότε τι καλύτερο σήμερα από το να σας δείξω τα αυγουλάκια που έβαψα πέρσι την Μεγάλη Πέμπτη! Είναι λίγα αλλά πολύχρωμα και η διαδικασία δεν έχει κάτι ξεχωριστό που δεν γνωρίζεται ήδη! Οπότε μαζί με τις αναλυτικές φωτογραφίες θα μου επιτρέψετε να παίξω το Spring Lovers Tag!








Σε αυτό το χαρούμενο παιχνίδι με κάλεσαν 2 ταλαντούχες bloggers η Βάσω από το i-messy και η Χριστίνα από το art decoration and crafting!

Κανόνες:
1. Αναφέρουμε το άτομο που μας έκανε tag.
2. Απαντάμε στις ερωτήσεις και γράφουμε 3 επιπλέον δικές μας ερωτήσεις σχετικές με την άνοιξη.
3. Κάνουμε tag 10 κοπέλες ή όσες θέλουμε.
4. Τις ενημερώνουμε σχετικά.


1. Ποιο είναι το αγαπημένο σου σχέδιο στα νύχια για την άνοιξη;
Σχέδιο… Το να τα βάψω είναι αρκετά μεγάλη πρωτοτυπία γιατί με τα εργαλεία και τα κατσαβίδια δεν κρατάνε ούτε ώρα!

2. Ποιο χρώμα κραγιόν θεωρείς must για την άνοιξη;
Ένα δροσερό ροζοκόκκινο!

3. Ποιο χρώμα γενικά σε "εμπνέει" για την άνοιξη;
Το μωβ-λιλά που έχουν τα λουλούδια από τις πασχαλιές



4. Αγαπημένο outfit για την άνοιξη;
Τζινάκι και πολλά layers με ζακέτες κλπ για να μπορώ να βγάζω ανάλογα με τη θερμοκρασία!

5. Αγαπημένο ανοιξιάτικο αξεσουάρ;
Πλεκτές ζακέτες και πολύχρωμα φουλάρια-μαντήλια

6. Αγαπημένο ανοιξιάτικο φρούτο;
Η φράουλα εννοείται!

7. Ποια μυρωδιά σου θυμίζει άνοιξη;
Η μυρωδιά από τα λουλούδια των εσπεριδοειδών που κατακλύζουν τους δρόμους της Αθήνας!


8. Ποιο είναι το αγαπημένο σου βερνίκι νυχιών για αυτή την εποχή;
Όσο και αν ακούγεται μουντό θα έλεγα το γκρι!

9. Ποιο είναι το αγαπημένο σου λουλούδι;
Πολλά πολλά από λουλούδια δεν γνωρίζω αλλά θα διάλεγα κάτι οπωσδήποτε ευωδιαστό!

10. Τι συναισθήματα σε γεμίζει η άνοιξη;
Με γεμίζει με ένα συναίσθημα φυγής!! Όχι καταδίωξης (!!) αλλά θέλω να πάρω τους δρόμους και να πηγαίνω εκδρομές!


11. Την άνοιξη κάνεις κάτι που δεν κάνεις τους υπόλοιπους μήνες? Αν ναι, τι; 
Φτερνίζομαι! Όχι ότι δεν το κάνω και τους άλλους μήνες αλλά την Άνοιξη γίνεται χαμός!!

12. Ποιο άρωμα βάζεις την άνοιξη;
Δεν αλλάζω άρωμα!

13. Πες μου κάτι που νιώθεις την επιθυμία να το αγοράσεις αμέσως μόλις μπει η Άνοιξη!
Πολλά χαρτομάντιλα ένα πακέτο για κάθε τσάντα, τσέπη, συρτάρι κλπ! Αχχ καταραμένες αλλεργίες!

14. Υπάρχει κάτι που σε αγχώνει με τον ερχομό της Άνοιξης?
 Η αλλεργίες!


15. 3 λέξεις που δηλώνουν τα συναισθήματά σου για την άνοιξη!
Μυρωδιές, βόλτες, αψού!!

16. Πες ένα λόγο που δεν σ' αρέσει η άνοιξη.
Αψού και πάλι!!

17. Αγαπημένο σου ανοιξιάτικο χρώμα.
Το πράσινο!

18. Ποια χρώματα χρησιμοποιείς στο μακιγιάζ σου την άνοιξη;
Συνήθως μόνο κραγιόν αλλάζω σε πιο δροσερά και ανοιχτά χρώματα!






Οι απαντήσεις στις ερωτήσεις τις Βάσως από το i-messy:

1. Άνοιξη στο βουνό ή στη θάλασσα;
Έλα και στα 2 θέλω δεν μπορώ να διαλέξω…

2. Η μελωδία της Άνοιξης....

3. Αγαπημένος μήνας της Άνοιξης.
Μάιος



Οι απαντήσεις στις ερωτήσεις της Χριστίνας από το art decoration and crafting:

1. Άν η άνοιξη ήταν ποτό ποιο θα ήταν;
Ένα ποτήρι κρύο λευκό κρασί!

2. Άν η άνοιξη ήταν συνήθεια ποια θα ήταν;
Βόλτα στο κέντρο της Αθήνας

3. Άν η άνοιξη ήταν φαγητό ποιο θα ήταν;
Σε γλυκό το έχω!! Μια κρέπα με ζεστή σοκολάτα και ζουμερές φράουλες!!


Σας αφήνω για να κάνω μια βόλτα στο internet για να βρω ένα πρωτότυπο τρόπο για να βάψω τα αυγά μου φέτος! Αν ψάχνετε και άλλη Πασχαλινή έμπνευση ρίξτε μια ματιά εδώ!

Αν σας άρεσαν τα φετινά μας Πασχαλινά αυγά ρίξτε μια ματιά και σε άλλες ιδέες από το Κυριακή στο σπίτι με αναλυτικές οδηγίες εδώεδώεδώ και εδώ! Αν ψάχνετε και άλλη Πασχαλινή έμπνευση ρίξτε μια ματιά εδώ!


Καλή Μεγάλη Εβδομάδα!

34 σχόλια:

  1. -sing sing sing!!!!! Like -Κρέπα με σοκολάτα & φράουλες..... Like -Βόλτα στο κέντρο της Αθήνας!!! Like :D :D
    αυτό το φράουλες εννοείται μου άρεσε περισσότερο!! Φιλιά Κατερινάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα πολύ μου αρέσει που συμφωνείς!! Ταιριάζουμε!! Φράουλα και πάλι φράουλα!

      Διαγραφή
    2. Ειι!! Και εγώ της φράουλας είμαι!!! Χαχα

      Διαγραφή
    3. Χαχαχα τέλεια Λίλια! Περιμένουμε απολαυστικές συνταγές!!

      Διαγραφή
  2. Και του χρόνου να είσαι γερή να ξαναβάψεις.Θα συμφωνήσω με την Eleana για την κρέπα σοκολάτας με φράουλες!!! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Αλέκα μου! Μια κρέπα νομίζω πρέπει να την φάμε μετά το Πάσχα οπωσδήποτε!!

      Διαγραφή
  3. Καλό βάψιμο και φέτος Κατερίνα και κουράγιο με τις αλλεργίες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αψου ευχαριστώ πολύ! Έχω πάντως μια καλή ιδέα για τα αυγουλάκια από τη σχετική ανάρτηση σου! Για να δούμε!

      Διαγραφή
  4. Τέλει τα αυγουλάκια σου στο βάψιμο Κατερίνα μου...άντε και εφέτος με το καλό!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. xaxaxa ανοιξη σημαινει τζην κ βολτες!!!!! τελεια τα αυγουλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Ζήνα!! Τώρα βουνό θα είναι.., θάλασσα, πόλη... δεν μας χαλάει τίποτα!!

      Διαγραφή
  6. Κατερινάκι μου γλυκό και εσύ αλλεργίες; Έχω την μικρή μου κόρη έτσι και ξέρω πόσο ενοχλητικό είναι! Να σαι καλά και φέτος να βάψεις τα αβγά σου με πρωτότυπους τρόπους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Χριστίνα! Αχχ με καταλαβαίνεις με τις αλλεργίες! Καλό κουράγιο!!

      Διαγραφή
  7. Κατερίνα μου και του χρόνου!!! Καλή Ανάσταση να χεις κοπέλα μου παρέα με τους αγαπημένους σου ανθρώπους!! Υγεία κι αγάπη!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά Μαριλένα!! Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ! Πιστεύω να περάσατε υπέροχα!!

      Διαγραφή
  8. Great idea and it's fun to do! Very beautiful Easter decoration too!
    Greetings, Vanessa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. άνοιξη και καλή διάθεση , με φαντασία και τάσεις δημιουργίας...καλό πάσχα Κατερινα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Μαρία μου! Τώρα που αρχίζει να μας χαμογελά και ο ήλιος δεν θέλουμε τίποτα άλλο!

      Διαγραφή
  10. Κατερίνα μου σου εύχομαι να περάσεις όμορφα αυτές τις άγιες μέρες με την οικογενειά σου ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ με υγεία και αγάπη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστός Ανέστη Μεταξία μου! Ελπίζω να περάσατε και εσείς όμορφα με τα αγαπημένα σου πρόσωπα!
      Και του χρόνου να είμαστε καλά!

      Διαγραφή
  11. Και του χρόνου κοριτσάκι μου!!! Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!!!! Φιλιά Πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τα περσινά σου τέλεια αλλά και τα φετινά σου θα είναι υπέροχα είμαι σίγουρη!!Καλή Ανάσταση Κατερινάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά κάνε μια βόλτα να δεις τα μπλε αφηρημένης τέχνης αυγά και τα ξαναλέμε!
      Χριστός Ανέστη Λίλια! Και του χρόνου να είμαστε καλά!

      Διαγραφή
  13. Ανοιξη, ζωή, ελπίδα, ομορφιά, χρώμα! Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την! Σ' ευχαριστώ πολύ για τις υπέροχες ευχές σου!
      Χριστός Ανέστη! Και του χρόνου να είμαστε καλά!

      Διαγραφή
  14. Κι εγώ λατρεύω τις φράουλες Κατερίνα!!! Ωραίες οι απαντήσεις σου φίλη!!!
    Μακια πολλά!!! 🌹 🌷 🌸 🌻 🌺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε με και φέτος δεν έχω προλάβει να τις ευχαριστηθώ όπως θέλω! Καλό Πάσχα να έχουμε Μαρίνα μου! Να περάσετε υπέροχα!

      Διαγραφή
  15. Τέλεια τα πολύχρωμα αυγουλακια σου !!! Όπως και το παιχνίδι....Αψου την άνοιξη!!! Άντε και καλές γιορτές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...