Κυριακή 2 Φεβρουαρίου 2014

Καθαρίζοντας το φούρνο μικροκυμάτων






Σήμερα θα δούμε μαζί πως να καθαρίσουμε το φούρνο μικροκυμάτων γρήγορα, χωρίς χημικά και χωρίς πολύ κόπο!










Αυτή ήταν η αρχική του κατάσταση σήμερα το πρωί. Χάλια χάλια χάλια!


Παίρνουμε λοιπόν ένα μπολάκι (κατάλληλο για φούρνο μικροκυμάτων πάντα) και βάζουμε νεράκι και αρκετές σταγόνες από ξινό. Αν έχετε ένα λεμονάκι να στύψετε ακόμα καλύτερα αλλιώς μπορείτε να βάλετε και ξύδι.


Το βάζουμε μέσα στο κέντρο και ...


το αφήνουμε μέχρι να βράσει για περίπου 5 λεπτά.


Όπως βλέπετε ο φούρνος μικροκυμάτων έχει γεμίσει υδρατμούς!




Βγάζουμε το μπολάκι με μεγάλη προσοχή γιατί είναι καυτό! Με το νεράκι αυτό και ένα απλό πανί καθαρίζουμε όλο το φούρνο μικροκυμάτων.


Θα εκπλαγείτε από το πόσο εύκολα αφαιρούνται όλα τα υπολείμματα επειδή έχουν μαλακώσει από τους λεμονάτους υδρατμούς!


Είδατε! Πολύ εύκολο και γρήγορο. Περιμένω να δοκιμάστε και να μου πείτε εντυπώσεις. Αν καθαρίσατε το φουρνάκι σας και ξεμπερδέψατε διαβάστε επίσης την ανάρτηση Καθαρίζοντας την κατσαρόλα-φριτέζα. Εκεί να δείτε κόλπο και ευκολία! 


Καλή εβδομάδα!

26 σχόλια:

  1. Εντυπωσιακό! Δεν έχω φούρνο μικροκυμάτων, λες να πιάνει και στον κλασσικό φούρνο το κόλπο; Θα το δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο φούρνο δε νομίζω να κάνει τίποτα μιας και εκεί μιλάμε για καμμένη σκληρή βρωμιά!!
      Βέβαια δεν μπορώ να σε αφήσω έτσι!! Δες στο παρακάτω link πως θα το κάνεις και μάλιστα οικολογικά:
      http://sundaysprojects.blogspot.gr/2013/06/project-24.html

      Διαγραφή
  2. Με πρόλαβε η συνονόματη με την ερώτησή της καθώς ούτε εγώ έχω φούρνο μικροκυμάτων! Κι ένα άλλο βρε κορίτσια, τα μάτια της κουζίνας πως στα κομμάτια καθαρίζουν;; (ω ναι, εξακολουθώ να μην έχω κεραμική εστία!) Την καλησπέρα μου και καλό μήνα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για το φούρνο δες το link στην απάντηση της συνονόματης!!
      Τώρα για τα μάτια δυστυχώς έχω κεραμική και δεν μπορώ να πειραματιστώ για να σου πω την πιο εύκολη λύση... αλλά πιστεύω ότι με σόδα και το συνδυασμό του φούρνου μπορεί να έχεις καλά αποτελέσματα!

      Διαγραφή
  3. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, το χω κάνει και γω και πράγματι δουλεύει άψογα το κολπάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σορρυ...αυτος ειναι χαλια φουρνος???? μαλλον δεν εχεις δει το δικο μου!

    οσο για το τιπ...το εχω πει, εισαι νοικοκυρα απο τις λιγες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα αφού υπάρχουν και χειρότερα είμαι οκ!! Δοκίμασε το κόλπο κάνει θαύματα και χωρίς να τρίβεις με τις ώρες!! Ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια!!

      Διαγραφή
  5. θα το κανω. καλη χρονια να εχετε!! απο link party eleanna's diary

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καίτη μου πραγματικά κάνει την όλη διαδικασία παιχνιδάκι αυτό το κόλπο! Δοκίμασε το και θα με θυμηθείς!!

      Διαγραφή
  6. Εύκολο φαίνεται !! Θα το δοκιμάσω !! Καλημέρα και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν φαντάζεσαι Αθηνά μου και εύκολο και γρήγορο! Ότι πρέπει για εσάς τις μανούλες που τρέχετε όλη μέρα!

      Διαγραφή
  7. Κατερινάκι σήμερα θα γίνει αυτό!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που βοήθησα Ελεάννα μου! Πραγματικά το καθάρισμα γίνεται πολύ εύκολο και γρήγορο!

      Διαγραφή
  8. Δεν έχω φούρνο μικροκυμάτων, χιχιχ γλίτωσα το καθάρισμα σήμερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. σίγουρα θα το δοκιμάσω Κατερίνα! προσπαθω να αποφεύγω τα χημικά για το καθάρισμα και αυτη ειναι πολυ καλή λύση! thank you!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ μια από τα ίδια Ντίνα μου αλλά να σου πω την αλήθεια μου φαίνεται πως με αυτόν τον τρόπο καθαρίζει και πιο εύκολα από τα κοινά απορρυπαντικά!

      Διαγραφή
  10. Τέλειο! Καθαριότητα χωρίς χημικά! Και μ' αρέσει που μας προσέχεις μέχρι και να μην καούμε βρε Κατερίνα.. δεν παίζεσαι! Ευχαριστούμε! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάω να σας προστατέψω για να μην την πατήσετε όπως εγώ που είμαι ως συνήθως απρόσεχτη Σοφία! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!

      Διαγραφή
  11. Δεν έχω φούρνο κούκλα αλλά το Tip πάει σφαίρα στη μανουλα μου που έχει!!! Πανεύκολο και το καλύτερο χωρίς χημικά!!!! Ευχαριστώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που σου άρεσε Ίριδα! Ελπίζω να το κατα-ευχαριστηθεί και η μανούλα σου! Θα τής λύσει τα χέρια!

      Διαγραφή
  12. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! Καιρός να αποφεύγουμε τα χημικά εφόσον με απλά υλικά καθαρίζεις εξίσου αποτελεσματικά!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...