Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2014

Πως πέρασα φέτος τα Χριστούγεννα [Μια έκθεση φωτογραφιών] 2013->2014










Μια έκθεση... έτσι όπως όταν ήμασταν παιδιά... Και του χρόνου. Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά!












Το ταξίδι ξεκινάει τα Χριστούγεννα από τα όμορφα Ιωάννινα, μαγικά μέσα στην ομίχλη!




Συνεχίζουμε μια βόλτα στα ψηλά Ζαγοροχώρια και τις άγριες ομορφιές τους!






Και προχωράμε στη βροχερή Καστοριά με τις πολλές εκπλήξεις!






Και καταλήγουμε στο πορτοκαλένιο και μοσχομύριστο Πρωτοχρονιάτικο τραπέζι στο Ζευγολατιό Κορινθίας!



Να έχετε ένα ευτυχισμένο, υγείες και δημιουργικό 2014! Αν θέλετε και άλλες Χριστουγεννιάτικες ιδέες από το Κυριακή στο σπίτι ρίξτε μια ματιά εδώ!


Καλή εβδομάδα!

10 σχόλια:

  1. Αχχχχ!!! Πορτοκάλια τρυπημένα με γαρύφαλλο! Η γιαγιά μου το έκανε αυτό που ήταν από την Σμύρνη... Σαν να τα μυρίζω... Νασαι καλά, Καλή Χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχχ και εμένα η γιαγιά μου ήταν από τη Σμύρνη αλλά δυστυχώς δεν την πρόλαβα αρκετά!! Μπορεί τελικά να ήταν υποσυνείδητη επιλογή!! Καλή Χρονιά Χριστίνα!!

      Διαγραφή
  2. 10' στην έκθεσή σου Κατερίνα! Ευχές για πολλές, πολλές τέτοιες εκθέσεις μέσα στο 2014, ώστε να γεμίζει το μυαλό & η ψυχή από όμορφες εικόνες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ πολύ!! Έχει και τόνο βλέπω το 10!! Να είσαι καλά και να έχουμε ένα υπέροχο 2014!

      Διαγραφή
  3. Αχ είναι πανέμορφα αυτά τα μέρη!!! Εχω πάει και Ζαγοροχώρια και Καστοριά και πολύ μου άρεσαν!!!!
    Είναι τέλειες οι φωτό σου Κατερίνα μου!!
    Καλή χρονιά να χεις με υγεία κι αγάπη!!
    Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαριλένα μου!! Ναι είναι πολύ όμορφα μέρη, τόσο που αδικούνται από τις φωτογραφίες!!

      Διαγραφή
  4. υπέροχες φωτογραφίες, μας ταξίδεψες κι εμάς Κατερίνα! Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...