Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2013

Φτιάχνοντας Χριστουγεννιάτικα στολίδια από πηλό!





Σήμερα επιτέλους ολοκλήρωσα τα στολίδια που έφτιαξα με λευκό πηλό και τα σεμεδάκια της γιαγιάς μου! Η φοβερή ιδέα για την κατασκευή ήρθε από την πολυτάλαντη Δήμητρα και το blog της Decor Asylum! Αφού λοιπόν ρίξετε μια ματιά στην ανάρτηση της Δαντέλα & πηλός: diy Χριστουγεννιάτικα στολίδια, ελάτε να δούμε την κατασκευή μου!






Μαζεύουμε τα υλικά μας:
- Λευκός Πηλός
- Σεμεδάκια
- Μαρκαδόροι
- Σχοινί
- Πλάστης
- Καλαμάκι
- Κουπάτ (που λείπουν από τη φώτο!)


Ανοίγουμε τον πηλό και τον πλάθουμε με τα χέρια μας να μαλακώσει. Ααα έχει και πολύ ωραία μυρωδιά!


Παίρνουμε τον πλάστη και ξεκινάμε τη δύσκολη διαδικασία της κατασκευής...


Φτιάχνουμε ένα φύλλο πάχους 1 εκατοστού ή μεγαλύτερου.


Στη συνέχεια ακουμπάμε τη δαντέλα πάνω στο φύλλο και πατάμε από πάνω με τον πλάστη ώστε να αποτυπώσουμε το σχέδιο.


Αφαιρούμε προσεκτικά τη δαντέλα η οποία παρεμπιπτόντως δεν λερώνεται και δεν χαλάει (οπότε μην το φοβηθείτε).


Διαλέγουμε το κουπ πατ μας και κόβουμε σε σχήματα!



Μη μου πείτε ότι δεν είναι αρκετά διασκεδαστικό!


Με το καλαμάκι ....


δημιουργούμε την τρύπα που αργότερα θα περάσουμε το σχοινί μας.


Τολμήστε, παίξτε, δοκιμάστε δαντέλες και σχέδια... Διασκεδάστε το!





Αφήστε τα στολίδια να στεγνώσουν καλά και βάλτε και κανένα βιβλίο επάνω... Μην το βγάλετε (όπως εγώ...) πριν βεβαιωθείτε ότι στεγνώσαν εντελώς, γιατί ακόμα και την τελευταία στιγμή μπορεί να πάρουν κλίση...


Επόμενο βήμα... μαρκαδόρος στο χέρι και ζωγραφίζουμε!


Δεν μπορώ να πω ... ακόμα και τα "στραβά" έχουν μία άποψη... Τι λέτε;


Επόμενο βήμα (και λίγο βαρετό να πω την αλήθεια) τα σχοινάκια...


Κόβουμε, περνάμε, κάνουμε κομπάκι και


repeat ... repeat


και επιτέλους τέλος! Έτοιμα περίπου 25 στολίδια για διακόσμηση!




Τα 2 αγγελάκια τα έφτιαξα για special δωράκια!










May the Christmas Spirit be with you! Αν θέλετε και άλλες Χριστουγεννιάτικες ιδέες από το Κυριακή στο σπίτι ρίξτε μια ματιά εδώ!


Καλή εβδομάδα!

24 σχόλια:

  1. Μπράβο βρε Κατερίνα. Πάρα πολύ όμορφα τα στολίδια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΒΡΕ ΤΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ!!!!!!!!!!!.......ΤΙ ΣΤΡΑΒΑ ΚΑΙ ΤΙ ΙΣΙΑ......ΟΛΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑΑΑΑΑΑΑΑ........ΘΑ ΜΠΕΙ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.........ΚΑΛΕς ΓΙΟΡΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. είσαι πολύ παραγωγική βλέπω! όμορφα έγιναν, μερικά φαίνονται και σαν κουκουνάρια! και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφα έγιναν Κατερίνα ♥ Γεια στα χέρια σου!!! Καλημέρα & καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ολα τα χειροποίητα έχουν άλλη χάρη!!!
    Είναι υπέροχα όλα!! Μπράβο σου!!
    Εκανες και πολλά!!! :))))
    Καλή βδομάδα να χεις!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα δεν έχει και τη "στραβή" άποψη του καλλιτέχνη το χειροποίητο...!! Ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  6. έχω κι εγώ πολλά σεμεδάκια...αφού μου λες κι ότι δεν λερώνονται ούτε χαλάνε, δεν θα φοβηθώ να το επιχειρήσω. Ωραία έγιναν! Καλές γιορτές σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελευθερία μου το εγγυώμαι ότι δεν χαλάνε! Μη το φοβηθείς καθόλου! Είναι αρκετά διασκεδαστικό ακόμα και για παιδάκια!

      Διαγραφή
  7. Τουλάχιστον εσένα σου πέτυχαν με την πρώτη φορά...Τα δικά μου τα πρώτα, αίσχος!
    Είναι πανέμορφα τα σχεδιάκια σου και μπορούν άνετα να χρησιμοποιηθούν και για στόλισμα δώρων.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα καλέ και οι μεγαλύτεροι καλλιτέχνες έχουν τις αστοχίες τους!
      Είχα ωραίες δαντέλες τις γιαγιάς και πέτυχαν!
      Καλή χρονιά να έχεις Αλέκα μου!

      Διαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. Thanks Ελεάννα μου! Μπορείς να την κάνεις και μαζί με παιδάκια για μια όμορφη δημιουργική και γιορτινή απασχόληση!

      Διαγραφή
  9. Πολύ πρωτότυπη ιδέα η δαντέλα πάνω στον πηλό! Ενθουσιάστηκα! Πολλά φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και δεν χαλάς και τη δαντέλα! Καλά στολίσματα Σωτηρία μου! Χαίρομαι που σου άρεσε!

      Διαγραφή
  10. Πανέμορφα στολίδια.
    Για τα στραβά θα λες Όταν σε ρωτάνε πώς τα έκανες,θα λες είναι μυστικό.
    Θέλει τεχνική για να τα κάνεις έτσι 😂😂😂😂
    Καλήσυνέχεια και Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ρένα μου! Ακριβώς αυτό θα λέω! Είναι νέα μυστική τεχνική για να έχει άποψη το στολίδι!

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφες όλες οι κατασκευές, ειδικά κρεμασμένα φαίνονται όλα υπέροχα.
    https://echodeco.gr/xristougenniatika

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου αρέσουν Μαρία μου. Καλή προετοιμασία για τα Χριστούγεννα.

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...