Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2013

Blog Games: Δέκα Εντολές






Το παιχνίδι των 10 εντολών προς το αντίθετο φύλο κυκλοφορεί αρκετό καιρό στις blogoγειτονιές και η Δήμητρα του Decor Asylum με κάλεσε να παίξω και εγώ! Γι' αυτό λοιπόν είμαι σήμερα Σάββατο κοντά σας! Πάμε να δούμε:











Οι κανόνες του παιχνιδιού:
  • Να γράψουμε 10 πράγματα που αν έκανε κάποιος άντρας δε θα θέλαμε να τον δούμε στα μάτια μας 
  • Να αναφέρουμε ποιος μας προσκάλεσε να παίξουμε 
  • Να μεταφέρουμε το παιχνίδι με την εικόνα του 
  • Να δώσουμε πάσα σε 10 άτομα να συνεχίσουν το παιχνίδι.

Ξεκινάω:
  1. Βία: Εννοείται και δεν χρειάζεται επεξήγηση. Όχι.
  2. Αγένεια: Προς εμένα, την οικογένεια, προς κάποιον τυχαίο/περαστικό, προς τα ζώα, τα φυτά και το σύμπαν γενικότερα... δεν τη δέχομαι!
  3. Γκρίνια: Όσο και συμπαθητικός να είναι ο ΣτρουμφοΓκρινιάρης, στην πραγματικότητα λέμε όχι!
  4. Τσιγκουνιά: Εντάξει το ξέρω ότι ζούμε σε χαλεπούς καιρούς αλλά τα πιο όμορφα πράγματα είναι τα απλά και δεν κοστίζουν!

  5. Μιζέρια: Όχι στη μιζέρια! Ναι στην θετική πλευρά της ζωής!
  6. Βρωμιά: Πλένομαι, φοράω καθαρά ρουχαλάκια και είμαι κύριος!
  7. Do not litter που λένε και οι φίλοι μας οι Άγγλοι. Αν σε δω να πετάς το μπουκαλάκι, το χαρτάκι κλπ στο δρόμο... την έβαψες!
  8. Αμόρφωτος: μη με παρεξηγείς δεν ζητώ PhD, αλλά άμα δω ρήμα με "ο" ή με ρωτήσεις ποιος είναι ο Mandela... άστο...
  9. No hobbies - No interests: Sorry but not interested!
  10. Κατά τ' άλλα, επικοινωνία να υπάρχει και όλα φτιάχνουν! Μίλησε μου, εξήγησε μου, άκουσε με και θα τα βρούμε!
Δυστυχώς δεν έχω που να μεταφέρω το παιχνίδι καθώς βλέπω ότι όλοι έχουν παίξει! Εσύ που διαβάζεις και δεν έχεις παίξει άρπαξε την ευκαιρία ελεύθερα!

Άσχετο αλλά επιτέλους έβαλα και Bloglovin!

Σας αφήνω Until tomorrow!

6 σχόλια:

  1. Πολύ μου άρεσε που είδα το θέμα ορθογραφίας και στις δικές σου εντολές Κατερίνα, γιατί νόμιζα πως εγώ ήμουν η περίεργη!!! Καλησπέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στο εννιά θα συμφωνήσω! Όχι πως διαφωνώ στα άλλα :)
    Καλά να περνάς, καλές γιορτές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είναι πολύ σημαντικό να έχει ο άλλος ενδιαφέροντα και hobbies!
      Επίσης καλές γιορτές να έχουμε!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...