Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2012

Printable μενού εβδομάδας

Αντιγράφοντας τη μαμά μου, όπως κάθε νέα νοικοκυρά, απέκτησα τη συνήθεια να βγάζω το μενού της εβδομάδας και τα ψώνια που πρέπει να κάνω. Αυτές οι σημειώσεις γίνονταν σε post it χαρτάκια, σκισμένα πρόχειρα Α4, φύλλα από τετράδια και γενικότερα σε ότι έβρισκα μπροστά μου να γράψω. Το χαρτάκι που έγραφε τα φαγητά ανά μέρα το έβαζα με ένα μαγνητάκι στο ψυγείο (όσο άσχημο και αν ήτανε)! Χαζεύοντας όμως σήμερα στο Pinterest είδα μια όμορφή ιδέα από το blog lovelylittlesnippets.blogspot.com


Τυπώνοντας τα free printables που γενναιόδωρα μοίραζε το blog lovelylittlesnippets...

Download
 ... έφτιαξα την δική μου εκδοχή με μολύβι και γόμα για να σβήνω και να ξαναγράφω κάθε εβδομάδα!





Επειδή δεν άντεξα να μην το μοιραστώ και αυτό (είναι στον τοίχο δίπλα στο ψυγείο) ... παρακάτω το φανταστικό καδράκι που εννοείται ότι δεν έφτιαξα εγώ, αλλά αγόρασα στις προηγούμενες καλοκαιρινές διακοπές στην όμορφη Λευκάδα!


Αν θέλετε να δείτε και την εναλλακτική για menu σε καδράκι ρίξτε μια ματιά στην ανάρτηση Οργανώνοντας το menu της εβδομάδας


Καλή εβδομάδα!


2 σχόλια:

  1. Ωραία ιδέα! Και βολεύει που πάει πάνω στο ψυγείο! Συνήθως πράγματα που πρέπει να θυμάμαι βρίσκονται εκεί, είτε με μαγνητάκι, είτε δίπλα στο πάγκο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Κάλλη μου. Πραγματικά και εγώ το ψυγείο το έχω κάνει κέντρο ελέγχου με όλες τις σημειώσεις και τα προγράμματα.

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...