Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2012

Συσκευασία δώρου

Σήμερα έχει γενέθλια μια καλή μου φίλη. Αγόρασα 2 πολύ όμορφα hand made κεριά και είπα να τα συσκευάσω με στυλ! Βρήκα ένα απλό κουτί στη δουλειά που τα χώρεσε ακριβώς!

 


Έψαξα και βρήκα φανταστικά printable wrapping papers στο www.marthastewart.com ασπρόμαυρα (μην χαλάσω και όλα τα μελάνια του printer!!) και τα τύπωσα σε σελίδες Α3.


Επίσης ανακάλυψα στη δουλειά μια ωραία γυαλιστερή ταινία αλουμινίου.

 
... και ιδού το αποτέλεσμα! 




Καλή εβδομάδα!

4 σχόλια:

  1. τελικά δεν μας είπες, άρεσε το δώρο και η συσκευασία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άρεσε άρεσε (πιστεύω!!)
      θα ενημερώσω και την Χ. για την ύπαρξη του blog να τα πει και η ίδια!!

      Διαγραφή
  2. Κατερινάκι μου από το περιτύλιγμα προϊδεάζουμε για το περιεχομένο του δώρου κι εσύ απ' ότι φαίνεται φρόντισες γι' αυτό και με το παρά πάνω!!! Να τη χαίρεσαι τη φίλη σου κοριτσάκι μου!!!φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Κική μου! Χαίρομαι πολύ πολύ που σου άρεσε η ασπρόμαυρη επιλογή μου!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...